Thursday, December 11, 2008

today .

haish , macam2 brlaku ;) first , aku dkejutkan sbb ade surat utk aku , then tetibe surat tu tulis aku dpt tawaran msuk asrama ? pelik doe , aku dh habis PSRA bru nk dpt tawaran (: so wtvlah kan . pastu aku masuk tido balik , kene kejut lagi sbb haniff dtg , * ish , seksa aku nk tido : mcm bodoh haniff nk jumpa , YA ALLAH aku tak mandi lagii D: trpksa jumpa dh lah tgh messy , haish . then continue tido , * smlm aku tido pukul 4pagi (: kene kejut lagi , mama and papa nk kluar and yeah aku ingatkan boleh sambung tido sbb adik aku ade , rupenya dorang ikut skali o: then then yg paling aku marah mama list kerja yg kene buat , nie kerja dye ( sapu sampah , mop rumah , masak lauk tomyam , kemas bilik , cuci pinggan , basuh baju , sidai baju kat bawah . balik semua clean ) pergh aku NGANTOK ! then aku nekad xnak tido , aku mandi , makan terus buat kerja rumah . 1hours later aku dh siap , YA ALLAH aku dh tak larat dah . then then rehat jap tetibe ade org ketuk pintu , aku memang tau tuu parents aku . bile bukak tetibe nenek aku dtg , pergh lagi satuu . Papa and mama dah lah takde , baru nekad nk tido balik . hurgh satu jam aku tunggu baru dorang balik . selamat ! then dah sembang - sembang sampai 8jam , lagi sorang dtgg uncle fusal and family (: pergh rumah aku PENUH , pastu2 uncle fairuz dtg YA ALLAH . thentetibe perut aku memulas * nk buang something (: hee , terus pergi tandas . bapak rumah aku punyalah byk tandas , sampai org pun beratur . you guys bayang kanlah cm ne tuh ? seksaa . then pukul 2pagi semua dh balik . aku nk tido , tapi aku ade kerja rumah lagi , Cuci Pinggan ! sumpah cm nk pengsan , haish . macam - macamlahh (: thenskarang pkul 3:27pg baru aku dpt online .

AKU dh tak larat weyhhh D:

No comments:

Post a Comment