Saturday, December 20, 2008

Mohammad Alif : Alep

* my favourite picture atas ni *
* winkwink *




yeahh heyy ! nie Alep , budak HOT ;D my mum ckp lahh , haha . but memang betul punn , kan kan ? hehe . everynight i call dye then dye call i :) alep sanggup buat SOS TOPUP for mee ? huh cool . I HEART YOU , ALEP ;D pastuu call2 gossip2 semuaa , then KAMI BANYAK PERSAMAAN OKAYY :D memang gilee ahh , hahaha , kiteorgg mcm ADIK BERADIKK PULAKK and guess what my mum ajak ALEP dtg rumahh ? wow , memangg gile ahh . my dad ckpp careful je , okayy . but memang gilee tak sabar nk suruhh dtg rumahh but tak tau bile ? haish ; first jumpe dyee mase kat OU , dye sanggup kluar rumah TANPA INFORM PARENTS sbb nk jumpa i ? soo COOL MAN , memang gile SYG DYE AHH . and and dye orgg FIRST tau i break dgn my BOYFRIENDS , opss opss my ex boyfriends ! but whoo cares ? we're still friends . ALEP memang gile STYLE , PEMALU , TINGGI ;D dye teringin nk pergi England ? okayy ;) i hope cite2 dye tercapai . okayy bye , ilysm muaxh take care .












I HEARTT YOU , ALEP ;D

No comments:

Post a Comment